Agenda Urbana de Manresa 2030
#agenda2030 Amb l'Agenda 2030, per no deixar ningú enrere!
27. Transició a l'administració digital
Progrés:
50%
1/ DESCRIPCIÓ DE L'ACCIÓ
Creació dels processos, eines i mecanismes necessaris per a l'establiment d'un sistema integral i accessible de tràmits digitalitzats, com a aspecte de millora contínua de l'Ajuntament de Manresa en la seva relació amb la ciutadania, les empreses i altres administracions, per tal que tinguin una comunicació segura, fiable, eficient i ràpida.
2/ ACTIVITATS VINCULADES
- Completar la disponibilitat de tràmits en el registre telemàtic; simplificar els procediments per optimitzar el temps de resolució dels tràmits municipals, tant a nivell d'usabilitat dels entorns d'usuari com a nivell de processos interns; i millorar el seguiment "actiu" de l'expedient per part de l'usuari digital
- Analitzar i augmentar les interoperabilitats entre l’Ajuntament i la resta d’Administracions
- Posar a disposició de la ciutadania eines àgils, simples i segures per interactuar amb l'ajuntament (HolaWapp, Videotràmit, App Viu Manresa) i foment de la seva utilització
3/ ODS RELACIONATS
4/ AGENTS PRINCIPALS DE COORDINACIÓ
- Ajuntament de Manresa
5/ AGENTS IMPLICATS EN L'ACCIÓ
- Consorci AOC
6/ RELACIÓ AMB ALTRES ESTRATÈGIES LOCALS
Versió 4
(de 4)
Editat per última vegada per
Darrera actualització el
06/02/2023 18:21
Referència: Manresa-RESU-2023-01-1232
Compartir: